pl en

Amy Barnes

Co-Director of SLI

Amy jest doświadczoną konsultantką i dyrektorem zarządzającym. Specjalizuje się w pracy z ludźmi i zmianach. Swoją karierę rozpoczęła w sieci hoteli Hilton, gdzie była odpowiedzialna za rekrutację i szkolenie wszystkich kierowników i pracowników dla nowego czterogwiazdkowego hotelu. Po szybkich awansach na pozycję menedżera regionalnego, porzuciła przemysł hotelarski by zostać menedżerem HR związkowego wytwórcy żywności. Tam współpracowała z kierownikami i pracownikami by stworzyć zespoły samodzielnych pracowników zdolne podejmować zarówno decyzje operacyjne jak i te dotyczące obsadzania etatów.

Dołączając do firmy zajmującej się produkcją tekstyliów w 1999 roku, Amy zaczęła specjalizować się w zasobach ludzkich i rozwoju organizacji, ponownie tworząc samodzielnie zarządzane zespoły oraz kierując transferem praktycznej wiedzy z Wielkiej Brytanii do partnerów na Sri Lance, m. in. Total Quality, Lean i Six Sigma. Podczas tego przekształcenia była odpowiedzialna za utrzymanie i rozwój kluczowych talentów zarówno w Wielkiej Brytanii jak i na Sri Lance. 

Jej ostatnia wewnętrzna/korporacyjna rola to wiceprezes ds efektywności organizacyjnej dla firmy biofarmaceutycznej, gdzie przeprowadziła wiele zmian organizacyjnych a także program transformacji całego systemu dla jej sektora biznesowego. W tym czasie ukończyła swoje MBA w trybie niestacjonarnym i ukończyła z wyróżnieniem Brytyjską szkołę biznesową Warwick.

Po zrezygnowaniu z pracy w korporacjach w 2003 roku została niezależną konsultantką, a wśród jej klientów znalazły się firmy takie jak: British Airways, Motorola, O2 Telefonica, Netia, AmRest i ITP a także British Home Office. Jest wysoko cenioną  i godną zaufania konsultantką, coachem i moderatorem zmian. Była nominowana przez British Home Office do Award of Excellence za jej pracę dotyczącą rozwoju przywództwa.

Tancerka i pianistka, swoim klientom przynosi kreatywność, strukturę i głębię umiejętności, wzbogacone przez cztery lata intensywnego treningu w psychoterapii i pracy klinicznej. Ostatnio przeprowadziła się do Krakowa, żeby połączyć siły z Johnem Schererem by razem stworzyć Scherer Leadership International. Poza tym kontynuuje pracę z kluczowymi klientami w Wielkiej Brytanii. W wolnym czasie lubi malować, zajmować się sztuką, muzyką i tańcem. Jest kreatywnym szefem kuchni i lubi rozgryzać przepisy.

« powrót

Zostaw kontakt, odezwiemy się!

Zadzwoń lub napisz:

+48 600 458 815,

info@willtochange.pl